Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:35:02 GMT

دروازه‌بان تیم ملی هندبال، مسی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۷۷۰

دروازه‌بان تیم ملی هندبال، مسی شد

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران برای فصل آینده با تیم مس کرمان به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه مس کرمان، امیدرضا سرپوشی، دروازه بان فصل قبل تیم دهدشت که سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران را نیز در کارنامه دارد، به عنوان بازیکن جدید تیم هندبال مس کرمان به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هندبال مس کرمان که به عنوان قهرمان لیگ برتر فصل قبل کشور به عنوان نمانیده ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت، پس از تمدید قرارداد با حمید صادقی به عنوان سرمربی فصل بعد خود، با سلامان بربط و افشین صادقی، دو بازیکن ملی‌پوش کرمانی خود نیز قرارداد خود را تمدید کرده بود.

روند تقویت و جذب بازیکن برای تیم هندبال مس کرمان ادامه خواهد داشت تا این تیم با شرایطی مطلوب در رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال کرمان تیم ملی مس مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!