Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز بجنورد، سیده سحر حسینی :

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سایتtem.mrud.ir  نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

به گزارش تین نیوز، سید عبدالمجید نژادصفوی تاکید کرد: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به ایشان اعلام می گردد و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه نموده و اقدام به بارگذاری مدارک نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال نموده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه 13 خردادماه تا اطلاع ثانوی می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسکن مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی طرح اقدام ملی بارگذاری مدارک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان

در سال‌های گذشته جمعیت جوان کشور رو به کاهش رفته و این موضوع موجب نگرانی دولتمردان شده است. در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای برای حمایت از فرزندآوری تصویب شد تا زندگی خانواده‌ها را تحت حمایت قرار دهند. اما در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه شد و خانواده‌ها را نگران کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیانی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی قصد ثبت نام در وام فرزندآوری دارند با مشکل قطعی سامانه مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و خسته نباشید من ساکن روستای شفیع آباد در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هستم. چرا چند ماه است که سایت فرزندآوری قطع است. هر وقت برای ثبت نام مراجعه می‌کنیم قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟