Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور یک هلی‌کوپتر آب پاش برای کمک به آتش جنگلهای خائیز کهگیلویه خبر داد.

سید اسد الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه از سمت بهبهان در چمند نقطه آتش سوزی ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهار آتش هستند، افزود: اولین هلی کوپتر آبپاش به کهگیلویه رسیده که در حال بستن بسکت است تا از سد کوثر آب برای مهار آتش سوزی جنگلهای منطقه خائیز بارگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با آخرین وضعیت آتش سوزی جنگلهای منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه اظهارکرد: وضعیت کنترل آتش سوزی تقریبا خوب است و نیروها در حال تلاش برای مهار آتش سوزی هستند اما با حضور هلی کوپتر آبپاش وضعیت بهتر خواهد شد البته وزش باد را نیز در منطقه داریم.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هنوز میزان دقیق خسارات وارده پس از اتمام آتش سوزی برآورد و اعلام خواهد شد.

گفتنی است که جنگلها و مراتع منطقه حفاظت شده خائیز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از عصر روز پنجشنبه هشتم خرداد ماه شروع شده و با وجود تلاش های صورت گرفته همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد محیط زیست آتش سوزی خائیز آتش سوزی در جنگل ها آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد كهگيلويه کهگیلویه و بویراحمد هلی کوپتر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد