Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدرضا زنوزی مطلق در گفت‌وگو با خبر ورزشی شبکه سه سیما، اظهار کرد: ساختار لیگ ما از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با ساختار لیگ‌های آلمان، انگلیس، فرانسه و اسپانیا یکسان نیست. کسانی که درگیر فوتبال هستند را نباید با یک بیماری که معلوم نیست آخر و عاقبتش چه چیزی می‌شود، درگیر کنیم.

وی در خصوص نامه‌ی مشترک چهار باشگاه به وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: چهار باشگاه خصوصی لیگ برتر که این نامه را امضا کرده‌اند، دستشان به دهنشان می‌رسد؛ ولی حرفمان به‌خاطر تمامی هموطنان و جوانانی است که در این کشور فوتبال بازی می‌کنند و به همین دلیل با برگزاری مسابقات مخالفت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:لیگ برگزار نشود، قهرمان را مشخص می‌کنیم/ تیمی تضمین می‌دهد در پاییز ویروس کرونا نداشته باشیم؟

زنوزی با تأکید بر اینکه چهار باشگاه تراکتور، ماشین‌سازی، شهر خودرو و نساجی می‌توانند هزینه تیم‌هایشان را پرداخت کنند، مطرح کرد: تیم یک شهر دور افتاده در دسته یک از نظر امکانات، هتل و هواپیما نمی‌توانند از نظر سخت افزاری، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ آنان هم هموطن ما هستند.

منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر ویروس کرونا چهار باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران