Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قتل عمد» گفت: هنوز تصمیم قطعی برای اکران اینترنتی این فیلم نگرفته‌ام ولی اگر آن را هم اکران نکنیم، سرمایه ما می‌خوابد.

محمد احمدی، تهیه‌کننده سینما که به تازگی مجوز نمایش فیلم سینمایی «قتل عمد» را دریافت کرده است در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا درباره چگونگی نمایش این اثر بیان کرد: برای ورود به سینمای آنلاین هنوز تصمیم جدی نگرفته‎ایم که آیا ما نیز برای این نوع نمایش داوطلب شویم یا نه؛ این هفته قرار است بنشینیم و با دیگر سرمایه‌گذار فیلم مذاکره کنیم تا به نتیجه قطعی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بالاخره اکران اینترنتی به نوبه خود ریسک است ولی چاره‌ای هم نداریم خصوصا اینکه تکلیف سینما در حال حاضر معلوم نیست که به کجا می‌کشید.

احمدی در عین حال متذکر شد: اگر فیلم را هم اکران نکنیم، سرمایه ما می‌خوابد. بنابراین باید در پی راهی برای توزیع و نمایشش باشیم تا به دست مخاطب برسد و سرمایه خرج شده نیز برگردد.

وی درباره نمایش «قتل عمد» اعلام کرد؛ خودم به عنوان تهیه‌کننده و از سرمایه‌گذاران فیلم، واقعا بدم نمی‌آید سینمای آنلاین را نیز تجربه کنم و حتی با توجه به تجربه‌ای که فیلم‌های قبلی داشته‌اند، شرایط را برای اکران آنلاین بد نمی‌بینم.

احمدی همچنین اعتقاد داشت: البته جدای این نوع اکران، پتانسیل خود فیلم نیز مهم است که می‌تواند در اکران اینترنتی همچنان جذب مخاطب کند یا خیر.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخانی آمده است: «در یک نیمه شب، غریبه‌ای توسط یک هیولا به قتل می‌رسد. حادثه آن شب، پشت پرده می‌ماند. چند شب بعد یک ماجرای عاطفی چهره دیگری از قاتل نشان می‌دهد.»

در این فیلم تعدادی بازیگر جدید در کنار محمد فیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران محمد احمدی سینمای آنلاین اکران اینترنتی فیلم قتل عمد قتل عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی شب گذشته ۹ اردیبهشت ماه در جمع پرشور مردم اکومال کرج در ۵ سانس برگزار شد.

در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عباس جمشیدی‌فر ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما «تمساح خونی» را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

سپس جواد عزتی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

وی یادآور شد: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست. دستتان را می بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی تا امروز صدرنشین جدول فروش ۱۴۰۳ بوده است و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند و پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6092127

دیگر خبرها

  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود