Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:48:11 GMT

تحلیل تلاوت قاریان مصری در برنامه «ترنم آیات»

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۷۶۶

تحلیل تلاوت قاریان مصری در برنامه «ترنم آیات»

برنامه «ترنم آیات» با محوریت تحلیل تلاوت قاریان مصری بر مبنای تفسیر آیات قرآن کریم روزهای پنجشنبه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان یه نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، برنامه "ترنم آیات" با محوریت تحلیل تلاوت قاریان مصری بر مبنای تفسیر آیات قرآن کریم و همچنین بررسی ارتباط تفسیر و تلاوت و نحوه تلاوت قاریان مصری به روی آنتن شبکه ی رادیویی قرآن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمد پویا» و استاد «احمد ابوالقاسمی» دو کارشناس در حوزه تفسیر و تلاوت پخش می شود.
 

برنامه "ترنم آیات" کاری از گروه علوم قرآنی است که به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید، با اجرای کارشناسی محمدهادی صلح جو و علیرضا فتحی پور پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۱:۲۵ به مدت ۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان خواهد شد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون ترنم وحی قاریان مصری تلاوت تلاوت قاریان مصری ترنم آیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب