Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:32:58 GMT

برگزاری مجمع خانه سینما با پروتکل‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۹۰۹

برگزاری مجمع خانه سینما با پروتکل‌های کرونایی

مجمع عمومی خانه سینما با ملاحظات شرایط خاص کرونایی برگزار می‌شود و برهمین اساس احتمالا در مکانی غیر از خانه سینما باید برپا شود.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی خانه سینما خبر داده که مجمع عمومی خانه سینما اوایل تیرماه برگزار می‌شود. این زمان در حالی اعلام شده که پیش‌تر همایون اسعدیان، رییس هیات مدیره خانه سینما، گفت بود: در اولین فرصتی که اجازه‌ی برگزاری مجامع عمومی توسط وزارت کار داده شود، مجمع عمومی فوق‌العاده را برای تصویب اساسنامه‌ی خانه سینما برگزار می‌کنیم و به محض تصویب، مجمع عمومی دوم را برای انتخابات هیات مدیره برپا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرده بود، از تاریخ اعلام وزارت کار هم ۱۵ روز وقت است تا در روزنامه رسمی اطلاعیه عمومی برای برگزاری مجمع داده شود. به این ترتیب با مجوز وزارت کار در نیمه اول تیرماه قطعا مجمع برگزار می‌شود. 

هیئت مدیره خانه سینما در خبر جدید خود اعلام کرده است: با توجه به اینکه مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما در اسفندماه سال ۹۸ با دستور بررسی تغییرات و اصلاحات اساسنامه جدید، به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد، لذا در اوایل تیرماه سال ۹۹ مجمع عمومی فوق‌العاده بررسی اساسنامه جدید خانه سینما همراه با رعایت دقیق پروتکل‌های مربوط برگزار می‌شود.

براساس این خبر قرار است مکان و تاریخ دقیق برگزاری مجمع فوق‌الذکر در اطلاعیه بعدی اعلام شود ولی وضعیت ثبت رسمی و قانونی صنوف در وزارت کار یکی از موضوع‌های مهم مربوط به این مجمع است چون هنوز تعدادی صنف ثبت نشده‌اند. البته به نظر می‌رسد مشکلی در این‌باره نیست و مجمع به همان شیوه سال قبل برگزار خواهد شد.

۲۸ مردادماه سال ۱۳۹۸ مجمع عمومی خانه سینما با حضور تمام صنف‌ها در تالار سیف‌الله داد خانه سینما برگزار و با رأی مجمع، اعضای فعلی هیات مدیره به مدت ۹ ماه دیگر ابقا شدند. بنابراین آخر اردیبهشت امسال باید مجمع عمومی برگزا می‌شد تا هیات مدیره جدیدی انتخاب شود ولی با وضعیت پیش امده بر اثر شیوع کرونا این کار به تعویق افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع عمومی خانه سینما عمومی خانه سینما برگزار می شود خانه سینما هیات مدیره مجمع عمومی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس