Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شهبازی اظهار کرد: این میزان کمک بصورت نقدی و غیر نقدی از افراد خیر و نیکوکار جمع آوری و بین مددجویان نیازمند در شهرستان های استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی نیز بصورت غیر نقدی شامل مواد غذایی از افراد خیر و موسسه های خیریه جمع آوری و در طول ماه ضیافت الهی بین مددجویان زیر پوشش توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از این اقدام خیرین خواستار تداوم حمایتهای آنان از مددجویان زیر پوشش این اداره کل شد.

۳۸ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 4937564

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی ایلام مشارکت مردمی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران