Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، اسناد محرمانه‌ای که به تازگی فاش شدند نشان می‌دهند «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در سال ۲۰۱۶  در تماسی تلفنی با سفیر روسیه در آمریکا سعی کرده او را متقاعد کند تا روسیه به تلافی تحریم‌هایی که آمریکا در دوران اوباما بر مسکو تحمیل کرده است، واشنگتن را تحریم نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد محرمانه‌ای که به تازگی فاش شده‌اند نشان می‌دهد برخلاف آنچه در گذشته مقامات آمریکایی اذعان داشته‌اند، مایکل فلین با سفیر روسیه درباره تحریم‌ها مکالمات تلفنی داشته است.

فلین متهم به دروغگویی به رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکاست.

خلاصه تماس‌های فلین با سرگئی کیسلیاک، سفیر وقت روسیه در آمریکا، نشان می‌دهد او در مکالمه‌ای تلفنی از روسیه خواسته تا واکنش متقابل و شدیدی (به تحریم‌ها) نداشته و موضع میانه را اتخاذ کند.

به گزارش این اسناد، فلین در این تماس تلفنی گفته است: «لطفا سطح خشونت و تقابل تحریم‌ها را پایین بیاورید. زمانی‌که به کشور ما بیایید گفتگویی خواهیم داشت و روابطمان را بهتر می‌کنیم.»

سفیر روسیه در تماس تلفنی دو روز بعد خود با فلین نیز گفته بود تحت تأثیر صحبت‌های او قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم های آمریکا روابط آمریکا و روسیه تحریم روسیه سفیر روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین