Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: امام راحل گفتمان دینی را در برابر چهار گفتمان روی دست گرفت و نزدیک به ۱۵ سال نهضت این گفتمان را به پیروزی رساند و آن را تبدیل به حاکمیت دینی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران، اظهار کرد: حفظ امنیت در انقلاب اسلامی از اقدامات مهم روحانیون عقیدتی سیاسی در سراسر استان بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  یکی دیگر از نقش‌های مهم این گروه کاهش آسیب‌های اجتماعی است، خوشبختانه ما در استان مازندران پلیس کارامدی داریم، روحانیون اهلیت شهرها را در بخش‌های مختلف برعهده دارند و باید ارتباط بیشتری با مردم بگیرند.

محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: امروز همچون گذشته، روحانیون عقیدتی سیاسی باید کارآمدی معنوی خودشان را نشان دهند و تغذیه ایمانی و معنوی  نیروهای خود را داشته باشند، بارهای معنوی را بالا ببرند تا نیروی انتظامی کارآمدتر شود.

این مسؤول یادآور شد: توجه بر کاهش آسیب‌های درون نیروی انتظامی ضروری است، روحانیون می‌توانند با افزایش ایمان و تقوای درون این آسیب‌ها را کاهش بدهند، نظم و انضباط در این مجموعه در کار روحانیون عقیدتی و سیاسی به مردم انتقال داده می‌شود. 

در ادامه حجت‌الاسلام یدالله غلامی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در سخنانی به مناسبت قرار گرفتن در آستانه رحلت حضرت امام، اشاره کرد و گفت: گفتمان‌های رایج و قالب دنیا قبل از انقلاب چهار مورد شامل؛ لیبراستی، مارکسیستی، ملی‌گرایی و سکولاریستی بوده که وجه اشتراک‌شان خداگریزی و دین گریزی در اداره حکومت و جوامع انسانی بوده است‌.

وی یادآور شد: امام راحل گفتمان دینی را در برابر چهار گفتمان روی دست گرفت و نزدیک به ۱۵ سال نهضت این گفتمان را به پیروزی رساند و آن را تبدیل به حاکمیت دینی کرد.

غلامی بیان کرد: حاکمیت دینی هم از همان روزهای اول با انواع چالش‌ها روبرو شد، چالش ملی‌گرایی گروهک‌های ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، فتته‌های داخلی و در مرکز همه چالش‌ها استکبار جهانی که هم با اصل دین و هم با حاکمیت یافتن دین مخالف است.

رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این گفتمان‌ها با همه چالش‌ها ۴۰ سال دوام آورد و به تعبیر رهبر انقلاب گام دوم آن را در چله دوم در حال برداشتیم، امید است است گفتمان به ظهور حضرت حجت متصل شود تا محور قالب جهانی شود‌‌.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دین مازندران انقلاب اسلامی ناجا انتظامی مازندران روحانیون عقیدتی عقیدتی سیاسی حاکمیت دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر