Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:41:32 GMT

تلاش بارسلونا برای فرستادن آرتور به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۰۳۴۳

تلاش بارسلونا برای فرستادن آرتور به یوونتوس

برخلاف هافبک بازیکن برزیلی تیم فوتبال بارسلونا، مقامات این باشگاه با انتقال او به یوونتوس موافق هستند. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپانیایی آ اس مدعی شده است که باشگاه بارسلونا هنوز تمایل دارد که آرتور ملو را متقاعد کند پیشنهاد یوونتوسی‌ها را برای بازی در تورین بپذیرد تا به این شکل امکان ورود میرالم پیانیچ به نوکمپ در جهت معکوس فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملو بارها تأکید کرده است که تمایلی به ترک بارسلونا ندارد که این مانعی بزرگ را سر راه بارسایی‌ها برای جذب هافبک بوسنیایی یوونتوس قرار داد. او دو سال پیش با قراردادی 31 میلیون یورویی از تیم گرمیوی برزیل به بارسلونا پیوست و بی‌ثباتی‌اش سبب شده است که اعتماد باشگاه را از دست بدهد. با این حال بانوی پیر سبک بازی این بازیکن 23 ساله را می‌پسندد و ورود او به تورین را شرط موافقت با انتقال پیانیچ به نوکمپ عنوان کرده است.

پافشاری ملو برای ماندن در بارسلونا خوشایند مسئولان این باشگاه نیست و به همین دلیل به نظر می‌رسد که آنها او را برای موافقت با پیشنهاد یوونتوس تحت فشار قرار داده‌اند.

آرتور قصد ترک بارسلونا را ندارد

 

آرتور در تمامی رقابت‌های این فصل 23 بازی انجام داده، چهار گل زده و چهار پاس گل داده است. با این وجود او در ماه‌های اخیر درگیر مصدومیت‌هایی از ناحیه ران و قوزک شد که موجب قرار گرفتنش پشت سر دیگر هافبک‌های تیم شد. ملو تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لالیگا سری A یوونتوس بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لالیگا سری A یوونتوس بارسلونا فوتبال لالیگا سری A یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از گل دقیقه 3+90 گوستاوو بلانکو که برد دراماتیکی برای استقلال مقابل ذوب آهن ثبت کرد آرش رضاوند در میانه زمین گریه کرد.

این بازیکن از فرط خوشحالی اشک می ریخت در حالی که یکی دو دقیقه قبل از آن امید حامدی فر با مهرداد رضایی درگیر شده بود.

تصویر آرش رضاوند بعد از پایان مسابقه را ببینید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • پیام بارسلونا به مارتین زوبیمندی: تو اولویت ما هستی اما پول نداریم
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • درگیری حامدی فر با هافبک ذوب آهن از زوایایی متفاوت+تصاویر
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!