Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست مشترک مدیران قضایی دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی مسائل حقوقی و قضایی طرح‌ها و پروژه‌های حوضه آبی زاینده‌رود و رفع نگرانی‌های مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، اولین نشست مشترک مدیران قضایی دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی مسائل حقوقی و قضایی طرح‌ها و پروژه‌های حوضه آبی زاینده‌رود و رفع نگرانی‌های مردم به میزبانی دادگستری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برداشت آب و ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه زاینده‌رود ممنوع

احمدرضا بهرامی در خصوص موارد مطرح شده در این نشست گفت: با موافقت مدیران قضایی دو استان مقرر شد جهت حفاظت بیشتر از رودخانه زاینده‌رود با هرگونه برداشت غیرمجاز آب و نیز ساخت و ساز و فعالیت کارگاه‌های غیرقانونی در مجاورت این حوضه آبی برخورد شود.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در جهت ماندگاری و پایداری سرچشمه‌های این رودخانه موافقت شد از طرح‌های آبی نظیر آبخیزداری در مبدأ، حمایت بیشتری به عمل آید.

لزوم همدلی مردم و مسؤولان دو استان

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در این نشست مورد تأکید مسؤولان قضایی دو استان قرار داشت ایجاد زمینه همدلی بیشتر میان مدیران دستگاه‌ها و مردم شریف استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های عمومی با مبنا قرار دادن قوانین و مقررات بود.

بهرامی در پایان اضافه کرد: این نشست‌ها تا حصول نتیجه کامل و رفع تمامی مشکلات حقوقی و قضایی به صورت دوره‌ای برگزار و در جلسات آتی از مقامات اجرایی مربوطه نیز دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان چهارمحال و بختیاری زاینده رود آب چهارمحال و بختیاری قضایی دو استان زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری