Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز شنبه نشریه گاردین، شش عضو این گروه که عمدتا ویتنامی و فرانسوی هستند، در منطقه ای در پاریس بازداشت شدند و مهره اصلی این شبکه قاچاق انسان در آلمان به دام افتاد.

اجساد ۳۹ مهاجر ویتنامی شامل ۳۱ مرد و ۸ زن اکتبر ۲۰۱۹ در کامیونی در منطقه اسکس انگلیس پیدا شدند. راننده کامیون همان ابتدای امر به قتل اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام یک منبع مطلع، یکی از مظنونان این پرونده که در آلمان بازداشت شد، جوان ۲۹ ساله ای است که گمان می رود رئیس این شبکه قاچاق در بخش فرانسه باشد.

۱۳ فرد متهم شده در فرانسه همچنین با اتهام عضویت در یک سازمان جنایتکار مواجهند و جملگی به جز یک نفرشان در انتظار محاکمه به سر می برند.

نتایج تحقیقات روی این پرونده نشان داد مهاجران به قتل رسیده، در شمال فرانسه سوار کامیون شده بودند و این شبکه قاچاق حتی پس از وقوع فاجعه، عملیات خود را ادامه داده و مبلغ ۲۰ هزار یورو برای انتقال آنها از فرانسه به انگلیس مطالبه کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: كاميون مرگ قاچاق انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم