Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:54:22 GMT

مهاجم آرسنال و عدم تمایل برای انتقال به اینتر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۰۹۰۵

مهاجم آرسنال و عدم تمایل برای انتقال به اینتر

اکیپ مدعی شد که الکساندر لاکازت هیچ علاقه‌ای برای جدایی از آرسنال و پیوستن به اینتر ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود که لائوتارو مارتینز در نقل و انتقالات پیش رو از اینتر جدا خواهد شد و راهی بارسلونا می شود. بنابراین و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی نراتزوری باید یک جانشین مطمئن برای مهاجم آرژانتینی خود جذب کند که در این بین نام گزینه های زیادی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی هفته های گذشته گفته شد که اینتر در صورت جدایی لائوتارو مارتینز برای جذب مهاجم فرانسوی آرسنال یعنی الکساندر لاکازت اقدام خواهد کرد. لاکازت که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۵۳ میلیون یورو از لیون به جمع توپچی ها اضافه شد، این هفته ۲۹ ساله شده است.

 

 

 

 

ستاره فرانسوی در این فصل ۲۶ بازی برای آرسنال انجام داده و موفق به ثبت آمار ۹ گل و ۳ پاس گل شده است. با این حال بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا او اکثر بازی‌های تیم لندنی را به عنوان نیمکت‌نشین آغاز کرده است. با این حال اما اکیپ مدعی شده با وجود نیمکت نشینی و صحبت های مطرح شده درباره اش، او علاقه ای برای پیوستن به نراتزوری ندارد.

 

در صورت عدم رضایت لاکازت برای پیوستن به اینتر، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن یعنی ادینسون کاوانی دیگر گزینه سران این تیم برای تقویت خط حمله به حساب می‌آید.

آرسنال اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»

در صورت انتقال ستاره تیم ملی فرانسه به رئال مادرید، پست او مشخص شد.

به گزارش فارس و به نقل از دیلی میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه موافقت کرده که در صورت انتقال به لالیگا در اواخر تابستان امسال، "به عنوان مهاجم مرکزی" برای رئال مادرید بازی کند.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله پس از 6 سال حضور در پاریس تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و هر چه بیشتر به این زمان نزدیک می‌شود و به انتقالی طولانی مدت با لباس یک تیم اسپانیایی پایان می‌دهد.

نگرانی‌هایی در مورد اینکه کارلو آنچلوتی چگونه تیمش را در صورت پیوستن امباپه تشکیل خواهد داد،  وجود دارد چون حذف وینسیوس جونیور ستاره کهکشانی‌ها غیرممکن است اما به گفته آس، امباپه که پست مورد علاقه اش در جناح چپ است، چالش بازی به عنوان شماره 9 رئال مادرید را خواهد پذیرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارزش خط حمله رئال 6 برابر کل لیگ ایران! خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»