Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@05:06:53 GMT

دستگیری سارق خودرو پس از یک ساعت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۱۰۰

دستگیری سارق خودرو پس از یک ساعت

سرهنگ ارسلانی از دستگیری سارق خودرو پس از گذشت یک ساعت از وقوع سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ‌ ایرج ارسلانی رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه گفت: ساعت  ۴:۳۰ بامداد روز گذشته در پی دریافت گزارش واحد گشت که حین گشت زنی در خیابان ابومسلم بودند، شخصی به واحد گشت کلانتری مراجعه و اعلام کرد که خودرو 405 وی را از مقابل منزلش به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گشت زنی ماموران کلانتری در محله‌های اطراف وقوع سرقت، خودرو سرقتی مشاهده شد و با تعقیب و گریز متهمان پس از طی مسافتی خودرو سرقتی متوقف شد.

سرهنگ ارسلانی تصریح کرد: پس از توقف خودرو مذکور، سارق با یک قبضه سلاح سرد  قمه به طرف مامور واحد گشت کلانتری حمله ور شد و متهم بدون ایجاد صدمه به مامور با شجاعت واقتدار دستگیر شد.

وی افزود: طی برسی صورت گرفته مشخص شد، متهم ساکن تهرانپارس است و دارای 11 فقره سابقه سرقت در پایگاه چهارم و ششم پلیس آگاهی فاتب است و در خصوص سرقت خودرو و لوازم خودرو و 4 فقره سابقه زندان دارد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه پرونده تشکیل و جهت بررسی بیشتر متهم به مرجع قضایی اعزام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت