Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:01:08 GMT

کشته شدن یک افسر پلیس در آشوب‌های آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۹۰۰

کشته شدن یک افسر پلیس در آشوب‌های آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، در جریان ناآرامی‌های اخیر در شهر‌های مختلف آمریکا، یک مامور پلیس این کشور در جریان تیراندازی‌ها کشته شدند.

در ناآرامی‌های روز‌های اخیر در شهر‌های مختلف آمریکا، که در اعتراض به مرگ یک مرد سیاه‌پوست به دست یک افسر پلیس صورت گرفت، یک مامور پلیس در شهر اوکلند در ایالت کالیفرنیا کشته و یک مامور دیگر نیز زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، بیش از ۷ هزار تن در شهر اوکلند در تظاهراتی برای اعلام خشم و انزجار خود نسبت به مرگ جورج فلوید به خیابان‌ها آمدند.

با گذشت چند روز از قتل جورج، فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکا، به دست پلیس در شهر «مینیاپولیس»، ایالت‌ها مختلف این کشور شاهد تظاهرات اعتراضی نسبت به رفتار نژادپرستانه پلیس است.

معترضان در اعتراضات خود به خشونت پلیس علیه این شهروند که روز دوشنبه هنگام بازداشت کشته شد، پنجشنبه شب به یک کلانتری در شمال شهر مینیاپولیس حمله کردند. گروهی از تظاهرکنندگان در جریان این حمله ساختمان کلانتری ناحیه سوم مینیاپولیس را به آتش کشیدند.

در همین حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پنجشنبه شب به دنبال حمله معترضان به یکی از کلانتری‌های مینیاپولیس و بروز درگیری بین تظاهرکنندگان و ماموران پلیس با انتشار دو توئیت از آمادگی ارتش و گارد ملی آمریکا برای برقراری آرامش و مقابله با «اراذل و اوباش» (!) سخن گفت.

ترامپ در انتهای دومین توئیت خود نوشت: «وقتی غارتگری شروع می‌شود تیراندازی هم آغاز می‌شود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا درگیری های در آمریکا نژاد پرستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • پولی که آمریکا برای اوکراین اختصاص داده ممکن است به کی‌یف نرسد
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر