Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:39:13 GMT

اوساگوآنا بیاید، پول پرواز را بگیرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۰۸۷

اوساگوآنا بیاید، پول پرواز را بگیرد!

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس برای بازگشت به ایران دچار مشکل شده و در حال حاضر باید شخصا هزینه سفر خود را پرداخت کند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اوساگوآنا که پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به نیجریه سفر کرده است، هنوز نتوانسته به تهران برگردد و در تمرینات پرسپولیس شرکت کند که مدیریت این باشگاه می‌گوید نمی‌توانند برای خرید بلیت اقدام کنند و با مشکلاتی در این مسیر مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت حضور اوساگوآنا در ایران ابراز کرد: من امروز با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کردم. پیگیر کارهای او هستیم، اما مشکلی که وجود دارد، این است که پرواز مستقیمی از نیجریه به دبی، دوحه یا ترکیه وجود ندارد.

 

او ادامه داد: به اوساگوآنا و مدیر برنامه‌های‌اش گفتیم خودتان پول بلیت‌ها را پرداخت کنید که در ایران پول شما را می‌دهیم. حالا قرار است این کار را انجام دهیم تا وقتی به تهران آمد، سریعا نسبت به پرداخت دستمزد او نیز اقدام شود.

کریستین اوساگوآنا ویروس کرونا مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستین اوساگوآنا ویروس کرونا مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در حمله شاخه غرب آفریقای گروهک تروریستی داعش (ISWAP) و باندهای مسلح به ایالت‌ های بورنو و سوکوتو واقع در نیجریه علیه نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی (CJTF)، ۲۵ نفر جان باختند.

به گزارش رسانه‌ های محلی نیجریه، مین کارگذاشته شده توسط شاخه غرب آفریقای گروهک تروریستی داعش در جاده منطقه گامبورو نگالا در ایالت بورنو (واقع در شمال غرب نیجریه) حین عبور خودروی نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی منفجر شد.

تیجانیما عمر، رئیس نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی اعلام کرد که در نتیجه این انفجار ۱۱ نفر از اعضای نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی جان خود را از دست داده و ۲ تن دیگر زخمی شده‌ اند.

اسماعیل هارونا، از کارکنان نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی نیجریه در ایالت سوکوتو نیز اعلام کرد که در حمله‌ ای که توسط اعضای باندهای مسلح در منطقه ایسا در ایالت سوکوتو انجام شد، ۱۴ نفر از اعضای نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

منابع رسانه ای در این خصوص اضافه کردند که تعداد زخمی های این حادثه تا کنون به صورت دقیقی مشخص نشده است؛ اما بیم آن می رود که تعداد کشته شدگان به دلیل شدت برخی جراحات وارده، افزایش یابد.

گفتنی است، نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی در نیجریه برای کمک به ارتش در مبارزه با باندهای مسلح و همچنین گروه‌ های تروریستی بوکوحرام و داعش در مناطق مختلف این کشور ایجاد شده است.

کد خبر 6092356

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند