Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستمزد درخواستی هافبک فرانسوی شیاطین سرخ مانعی در راه پیوستن او به جمع کهکشانی‌ها است. تاریخ انتشار: 20:45 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۰۰۰

خبرگزاری میزان- نشریه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد باشگاه رئال مادرید ممکن است قید خرید پل پوگبا از منچستریونایتد را بزند و دلیل این موضوع هم رقم درخواستی این هافبک فرانسوی بابت دستمزدش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، مدیران باشگاه رئال مادرید نسبت به خدمت گرفتن پوگبای ۲۷ ساله علاقه‌مند هستند، اما مدیران این باشگاه نمی‌توانند دستمزد درخواستی او را که ۱۵ میلیون پوند در سال است را به وی پرداخت کنند که این در حال حاضر مانع اصلی پیوستن این هافبک بازیساز به جمع سفیدپوشان مادریدی است.

پیش از این نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا خبر داده بود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا گفته تنها در صورتی این بازیکن می‌تواند به رئال مادرید بیاید که دستمزد دریافتی‌اش را کاهش دهد.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که تنها یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی که به آن دچار شده، تنها توانسته در ۸ بازی برای منچستریونایتد به میدان برود.

این هافبک فرانسوی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و پس از ثبت بازی‌های درخشان در این تیم، با شکست رکود جهانی نقل‌وانتقالات در آن مقطع در ازای ۱۰۵ میلیون یورو به منچستریونایتد بازگشت.

به غیر از رئال مادرید، دو باشگاه یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن هم وضعت پوگبا را زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید: عقب‌نشینی یوونتوس از خرید پوگبا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پوگبا منچستریونایتد رئال مادرید پل پوگبا هافبک فرانسوی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد