Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:00:38 GMT

شمخانی: شواهد افول آمریکا غیرقابل انکار است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۱۹۸

شمخانی: شواهد افول آمریکا غیرقابل انکار است

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به شکست‌های پیاپی دولت آمریکا در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی، شواهد افول آمریکا را غیرقابل انکار خواند و تأکید کرد که این افول اکنون سرعت بیشتری گرفته است. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در پیامی توئیتری با تأکید بر اینکه افول آمریکا سرعت گرفته است، شواهد این افول را غیرقابل انکار خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی در این پیام توئیری تصریح کرد: «رجزخوانی‌های توخالی تیم ترامپ در حالیست که افول آمریکا سرعت گرفته. شکستهای پیاپی از محور مقاومت و درگیریهای رو به تزاید با جامعه بین‌الملل در خارج و اقتصاد ناتوان و بیکاری، نظام بهداشتی فاجعه‌بار، تحدید رسانه‌ها و بحرانهای عمیق اجتماعی-امنیتی در داخل شواهدی غیر قابل انکار است.»

گزارش| آمریکا؛ سرمایه‌داری علیه سیاه و سفیدگزارش| تاریخ پربار آمریکا در جنایت‌های نژادپرستانهترامپ: در صورت عبور معترضان از فنس‌ها با «شوم‌ترین سلاح‌ها» از آنها استقبال می‌کردیمموسوی: دولت آمریکا از نژادپرستی و سفید برترپنداری سیستماتیک تقدیر می‌کندخرازی: ورود نفتکش ایران به آبهای ونزوئلا حکایت از افول هژمونی آمریکا دارد

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,95,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط افول هژمونی آمریکا اخبار "آمریکا" دریابان شمخانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افول هژمونی آمریکا اخبار آمریکا دریابان شمخانی افول هژمونی آمریکا اخبار آمریکا دریابان شمخانی افول آمریکا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بارش جانوران یا حیوانات | raining animals، پدیده نادر در تغییرات آب وهوایی است که به‌طور علمی مورد آزمایش قرار نگرفته‌است، ولی تئوری‌هایی همچون انتقال ماهی و قورباغه توسط گردباد در مسافت طولانی و رهاسازی آن درهوا برای توجیه پدیده از طرف گروهی از دانشمندان داده شده‌است.

از موارد جدید این رخداد به بارش ماهی در طول یک ماه در ژاپن در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد. با این حال شواهد ساختگی بودن این اتفاق در ویدیوی یاسوج را تایید می‌کند. در صورتی که ماهی از آسمان فرود بیاید و همچنان زنده باشد، غیرممکن است و شواهد نشان می‌دهد این یک ویدیوی ساختگی باکیفیت است.

منبع: تابناک

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی چه می‌خوردند؟
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • شرایط صدور دستور موقت
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل