Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:17:07 GMT

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۲۱۹

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز شد

پس از ورود تیم والیبال هراز به رقابت های لیگ برتر، بهروز عطایی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، با انحلال تیم والیبال کاله آمل و پس از قطعی شدن حضور لبنیات هراز آمل در رقابت‌های لیگ برتر والیبال، این تیم در نخستین گام با بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان ایران وارد مذاکره شد و طبق توافق صورت گرفته بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم لبنیات هراز آمل معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

عطایی فصل گذشته به همراه تیم کاله در مسابقات حضور داشت. تیم هراز با حمزه زرینی و عبدالرضا علیزاده نیز وارد مذاکره شده است.

 

والیبال بهروز عطایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی بهروز عطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد