Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به دنبال فوت یک زن آلونک‌نشین در حاشیه شهر کرمانشاه ۲ نفر از مدیران شهرداری بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، ۳۰ اردیبهشت یک زن آلونک نشین به نام «آسیه پناهی»، ساکن شهرک سجادیه پس از تخریب محل سکونتش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» کرمانشاه توسط ماموران اجراییات شهرداری، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین کرمی دادستان کرمانشاه عصر روز شنبه (دهم خرداد) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال وقوع این حادثه صبح امروز مدیر اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه و قایم مقام وی بازداشت شدند.
او افزود: بازداشت این افراد تا زمان تعیین تکلیف پرونده و مشخص شدن نتیجه تحقیقات همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مدیر اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه و قایم مقام وی به همراه مسوول امور حقوقی شهرداری منطقه سه صبح امروز از سمت خود برکنار شدند و به گفته سعید طلوعی شهردار کرمانشاه، شهردار منطقه سه این شهر نیز تعلیق شد.

مرگ زن آلونک نشین کرمانشاه قتل عمد نیست

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بخش دیگری از گفت‌ وگوی خود با ایرنا در رابطه با تحقیقات انجام شده در این پرونده گفت: براساس نظر پزشک قانونی هیچ اثری از ضرب و شتم بر روی بدن متوفی و اندام های داخلی وی پیدا نشده است.

کرمی با تاکید بر اینکه این پرونده قتل عمد محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: پزشک قانونی از اندام های فرد موردنظر نمونه‌برداری کرده و اکنون در حال انجام تحقیق است تا مشخص شود که این خانم بر اثر پیامدهای حاصل از اجرای حکم اجراییات فوت کرده است یا خیر؟

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز امروز از برخورد با متخلفان پرونده فوت زن آلونک نشین خبر داد و خواهان بررسی ویژه در این زمینه شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0034AL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری زن آلونک نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای