Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@22:21:18 GMT

بارسلونا و یک شکست تابستانی و بزرگ دیگر؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۳۸۱

بارسلونا و یک شکست تابستانی و بزرگ دیگر؟

شرایط برای انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم ۲۲ ساله و آرژانتینی اینتر به بارسلونا دشوار شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر کسی پوشیده نیست که لائوتارو مارتینز جدی ترین هدف تابستانی بارسلونا به شمار می آید و مدیران اینتر و بارسا نیز مذاکره بر سر انتقال این مهاجم گلزن را تایید کرده اند. اما باشگاه ایتالیایی تقریبا به هیچ وجه حاضر به تخفیف دادن نیست و تنها خواهان پرداخت بند 111 میلیون یورویی موجود در قرارداد لائوتارو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدیران بارسلونا علاقمند به حضور یک بازیکن در این قرارداد برای کاهش رقم هستند که گزینه های پیشنهادی هیچیک مورد توجه آنتونیو کونته قرار نگرفه اند. نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد اینتر حاضر است با جذب کلمنت لانگله در مورد لائوتارو تخفیف دهد، اما این بازیکن خواهان ماندن در نوکمپ است.

کلمنت لانگله در سال های اخیر تبدیل به زوج ثابت جرارد پیکه و بازیکن مهمی در ترکیب بارسلونا شده و نمی خواهد این تیم را به مقصد سری آ ترک کند. پیش از این اینتر برای جذب آرتور ملو، هافبک 23 ساله و برزیلی بارسلونا نیز ابراز علاقه نشان داده بود که او نیز در شرایطی مشابه جدایی از بارسا را رد کرده بود. بارسلونا بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی، چونیور فیرپو و یا نلسون سمدو را به عنوان بخشی از قرارداد لائوتارو به اینتر پیشنهاد داده که هیچکدام مورد پسند باشگاه ایتالیایی قرار نگرفته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا مارتینز فوتبال آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند