Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره جلسه عصر امروز هیأت رئیسه با کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس به منظور اصلاح نحوه عضویت منتخبین در کمیسیون‌های مجلس اظهار داشت: این جلسه از ساعت ۱۳:۳۰ عصر امروز آغاز و همچنان ادامه دارد که راهکارهای عملیاتی شدن اجرای ماده ۳۶ آئین‌نامه داخلی مجلس در این نشست بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این نشست امتیازات منتخبین در کمیسیون‌ها و نحوه اعطای این امتیازات به منتخبین به منظور عضویت آنان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بحث و بررسی شد.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: امتیازاتی نظیر تحصیلات، سوابق اجرایی و همچنین سابقه نمایندگی مجلس بخشی از امتیازات جدولی است که منتخبین و نمایندگان جهت عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس لازم است در نظر گرفته و آن امتیازات را افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه عصر امروز هیأت رئیسه مصوب شد که امتیاز منتخبینی که دارای سوابق نمایندگی مجلس هستند، کاهش پیدا کند.  

منبع: نماینده

کلیدواژه: کمیسیون مجلس یازدهم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم