Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:26:17 GMT

ترامپ: اگر بخواهند در مینیاپولیس ارتش مستقر می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۸۸۳

ترامپ: اگر بخواهند در مینیاپولیس ارتش مستقر می‌کنیم

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه درباره حوادث و ناآرامی‌ها در شهر «مینیاپولیس» ایالت مینه‌سوتا به احتمال استقرار ارتش در این شهر خبر داد.

وی که پیش از عزیمت به ایالت فلوریدا برای تماشای پرتاب فضاپیمای دراگون ۲ متعلق به شرکت SpaceX صحبت می‌کرد، گفت: «مردم چپ گرای رادیکال زیادی در مینیاپولیس در حال تظاهرات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ در ادامه گفت: «در صورتی که بخواهند در میناپولیس ارتش مستقر کنیم، می‌توانیم به سرعت در آنجا نیرو داشته باشیم.»

رئیس جمهور آمریکا پیشتر نیز در یک سلسله پیام توئیتری به تشریح حوادث روز گذشته در برابر کاخ سفید پرداخت و نوشت که «شرورترین سگ‌ها» و «شوم‌ترین سلاح‌ها» در انتظار معترضانی بود که به حصار کاخ سفید نزدیک می‌شدند.

روز گذشته مردم معترض به قتل نژادپرستانه «جورج فلوید»، مرد غیرمسلح سیاه پوست توسط یک پلیس در شهر مینیاپولیس، کاخ سفید، محل استقرار رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن، پایتخت این کشور را هم به حالت تعطیل موقت درآوردند.

خبرنگارانی که در داخل ساختمان کاخ سفید حضور داشتند گفتند به دلیل حضور معترضان در محوطه اطراف کاخ سفید به آن‌ها دستور داده شده در داخل ساختمان باقی بمانند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی مینیاپولیس رئیس جمهور آمریکا ارتش آمریکا دونالد ترامپ ایالت مینه سوتا معترضان آمریکایی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی