Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ورامین گفت: روستاهای ورامین آماده ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی برای روستانشینان شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حسین کاغذلو  فرماندار شهرستان ورامین، عصر شنبه در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی و بخشدار جوادآباد از توابع شهرستان ورامین گفت: امروز نگاه عادلانه دولت به مناطق مختلف شهری و روستایی ورامین باعث شده تا زیرساخت‌های مورد نیاز زندگی مردم به طور کامل تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری شهرستان ورامین با برخورداری از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، اقدامات مؤثری در ایجاد فضای مناسب زندگی در مناطق روستایی را فراهم کرده‌اند و این امر به وضوح در حضور بیشتری روستانشینان در مناطق زندگی خود و پرهیز از مهاجرت به شهرها نمایان شده است.


وی گفت:تمامی روستاهای شهرستان ورامین امروز با حفظ بافت روستایی، از زیرساخت‌های لازم در حوزه آب، برق، گاز و تلفن برخوردارند و بر اساس دستور استاندار تهران، فعالیت‌های مناطق روستایی به سمت ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی پایدار برای روستائیان سوق پیدا کرده است.


فرماندار ورامین افزود: بخش جوادآباد، بزرگترین بخش استان تهران است که اکثر مزارع کشاورزی، در این بخش واقع شده از این رو، ماندگاری روستانشینان در مناطق روستایی، اقتصاد شهرستان که بر پایه کشاورزی استوار است را پویاتر از قبل می‌کند.


وی گفت: شهر جوادآباد نیز به دلیل همجواری با محور قم- گرمسار، مرکزیت بخش کشاورزی و پویایی منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تلاش شده با پیگیری مسئولان و همفکری با اعضای شورای اسلامی، امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولان جوادآباد، مشکلات این حوزه احصا و برای رفع آن اقدامات عملی صورت گیرد.


وی یکی از مشکلات این بخش را نوسانات برق اعلام کرد و افزود: پس از 13 سال انتظار، عملیات احداث خط 63 کیلووات شهرستان ورامین احداث و با بهره برداری از فاز نخست آن، 40 مگاوات به ظرفیت انتقال برق شهرستان افزوده شد.


کاغذلو گفت: به منظور رفع مشکل نوسانات برق در بخش جوادآباد مقرر شد تا پایان این ماه، دو دستگاه اتوبوستر در این بخش نصب شود تا در هنگام افزایش میزان مصرف برق، مشکلات مشترکین برطرف شود.


وی افزود: مسیر 12 کیلومتری جوادآباد به مرکز شهرستان ورامین که بخشی از آن توسط شهرداری در حال تعریض است با معارضینی همراه است که تلاش می‌شود با برگزاری جلسات مشترک با مالکین، این مشکل نیز برطرف و مسیری استاندارد برای خودروهای عبوری احداث گردد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخش جوادآباد ورامین کاغذلو فرماندار ورامین اشتغال روستایی شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کرمان امروز با تیتر "بافت تاریخی کرمان؛ خالی از طر ح‌های خلاقانه! " در گزارشی بر لزوم استفاده از طرح‌های کارشناسانه و آینده نگرانه برای بازسازی بافت تاریخی کرمان تأکیده کرده است.

روزنامه کاغذ وطن نیز با تیتر "دوئل فرصت‌های شغلی در برابر بیگانگان"به بیان سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پرداخته و از زبان وی اعلام کرده به ازای هر فرد بیکار در استان، سه فرصت شغلی وجود دارد که توسط اتباع بیگانه پر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم