Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@02:11:31 GMT

وفاداری عجیب یک سگ به صاحبش سوژه رسانه‌ها شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۲۱۷

وفاداری عجیب یک سگ به صاحبش سوژه رسانه‌ها شد! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: بدون شک سگ‌ها باوفاترین حیوانات روی کره زمین به شمار می‌روند. آن‌ها این وفاداری را به طرق مختلف به صاحبشان نشان می‌دهند. در برخی مواقع با فدا کردن جان خود و در برخی مواقع هم با انتظار برای صاحبی که آخرین بار با او بوده اند، مانند اتفاقی که به تازگی در مقابل یکی از بیمارستان‌های شهر «ووهان» چین رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ژیائو بائو»، سگ ۷ ساله‌ای که صاحبش ۳ ماه پیش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان «تایکانگ» ووهان جانش را از دست داد هنوز در انتظار ترخیص صاحبش از بیمارستان است. صاحب سالخورده این سگ که هویشت اعلام نشده در ماه فوریه که اوج پاندمیک کرونا در چین بود به این بیمارستان منتقل شده بود. صاحب این سگ پنج روز پس از بستری شدن در این بیمارستان جان سپرد، اما بنا به گفته «ژو یوژِن»، نظافتچی ۶۵ ساله این بیمارستان این سگ هنوز بیمارستان را ترک نکرده است.

صاحب این سگ یکی از ۳۸۶۹ بیمار کرونایی اهل شهر ووهان بود که جانش را از دست داد. در تصاویری که منتشر شده این سگ را در حالی که در مقابل بیمارستان درب ورودی بیمارستان در انتظار بازگشت صاحبش است نشان می‌دهد. طی این مدت غذای این سگ توسط پرسنل بیمارستان تامین می‌شود.

«وو کیوفِن»، صاحب سوپرمارکت داخل بیمارستان در این باره گفت: «۱۳ آوریل بود که با برداشته شدن محدودیت‌های قرنطینه من سوپرمارکتم را باز کردم. توجه ام به سگی که در نزدیکی سوپرمارکت بود جلب شد. پس از بررسی متوجه شدم که صاحب این سگ بر اثر ابتلا به کرونا در این بیمارستان جانش را از دست داده است. با این حال این سگ هنوز بیمارستان را ترک نکرده بود و منتظر آمدن صاحبش بود. من هرگز ندیدم طی این مدت این حیوان بیمارستان را ترک کند. واقعا وفادار است.»

گفتنی است؛ در تاریخ ۲۰ می‌و پس از آنکه پرسنل بیمارستان شکایت‌هایی را مبنی بر پرسه این سگ در داخل کریدور بیمارستان دریافت کردند برای انتقال آن به پناهگاه حیوانات با یک مرکز نگهداری حیوانات تماس گرفتند. ژیائو بائو اکنون در این پناهگاه حیوانات نگهداری می‌شود و قرار است خانواده جدیدی پیدا کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وفاداری عجیب صاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد. روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

گفتنی است دیدار بعدی استقلال در لیگ روز چهارشنبه مقابل تراکتور برگزار می‌شود که اولین دیدار این تیم پس از واگذاری به پتروشیمی خلیج فارس است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!