Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@03:50:59 GMT

مسمومیت بر اثر سقوط مخازن گاز کلر از کامیون

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۲۹۵

ساعت 24 -سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از سقوط مخازن گاز کلر از روی کامیون تریلر و مسمومیت هفت نفر به علت ازدحام در محور اتوبان ساوه به تهران خبر داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از سقوط مخازن گاز کلر از روی کامیون تریلر و مسمومیت هفت نفر به علت ازدحام در محور اتوبان ساوه به تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدعلی امینی اظهار کرد: در ساعت ۱۳ و ۵۳ دقیقه امروز دهم خرداد ماه خبری مبنی بر سقوط مخازن گاز کلر از روی کامیون تریلر و مسمومیت چند نفر به علت ازدحام در محل حادثه در محور اتوبان ساوه به تهران نرسیده به عوارضی لاین به تهران به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه به سرعت هماهنگی‌های لازم با آتش نشانی و پلیس ۱۱۰ و ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی انجام گرفت و کدهای عملیاتی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهر صنعتی؛ سلفچگان و شهری یک و سه به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: در این حادثه هفت نفر از افرادی که دچار مسمومیت شده بودند، پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی شهید مدرس و شهید چمران انتقال پیدا کردند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مسمومیت پزشکی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم