Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:56:16 GMT

آتش‌سوزی ادیوپس از مهار، دوباره در اندیکا شعله‌ور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۳۶۴

آتش‌سوزی ادیوپس از مهار، دوباره در اندیکا شعله‌ور شد

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس دریافت گزارش و با اعزام و تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی آتش تا ساعت ۴ بامداد امروز مهار شد اما دوباره و با وزش باد ساعت ۱۲ امروز آتش در ارتفاعات کوه ادیو شعله‌ور شد.

وی افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و وزش باد شدید امکان اطفای حریق توسط نیروی انسانی و به صورت زمینی ممکن نیست و برای مهار آتش در این منطقه به هلی برن و بالگرد آب‌پاش نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، در شهرستان اندیکا حدود ۱۵۰ هزار هکتار جنگل وجود دارد که ۹۰ درصد این درختان بلوط و گونه‌های درختی دیگر حدود ۱۰ درصد از این جنگل‌ها را تشکیل می‌دهند.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت دو هزار و ۳۰۰ کیلومترمربع در شمال شرق خوزستان واقع شده است.

کد خبر 4937642

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احمد موسوی منابع طبیعی خوزستان آتش سوزی جنگل ها اندیکا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس فطریه ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر، با اوج گرفتن امواج بلند اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی از لس‌آنجلس تا نیویورک در حمایت از مردم فلسطین در غزه، موج ضدصهیونیستی نوپا چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند.

پایگاه خبری النشره لبنان روز چهارشنبه به نقل از رسانه‌های آمریکایی گزارش داد که «اریک آدامز» شهردار نیویورک گفته پلیس «نیویورک‌سیتی» روز گذشته ۳۰۰ نفر را در دانشگاه کلمبیا و «سیتی کالج» در تظاهرات‌های حمایت از فلسطین دستگیر کرده است.

آدامز که با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» مصاحبه می‌کرد، مدعی شده که اکثر دستگیر شده‌ها دانشجو نبوده‌اند.

وی همچنین مدعی شده که پلیس سازمان‌ها و افرادی را شناسایی کرده که به عنوان «آشوبگرهای حرفه‌ای» در تجمعات حضور داشته‌اند.

این مقام آمریکایی با هدف مسالمت‌آمیز نشان دادن برخورد پلیس با معترضان حامی غزه ادعا کرد در جریان یورش پلیس به محوله دانشگاه کلمبیا درگیری شدید بین پلیس و معترضان صورت نگرفته است.

کد خبر 6094714

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آشنایی با استاد شعله
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان