Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:39:32 GMT

کشته شدن ۱۹ تروریست در شمال سیناء

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۶۷۴

کشته شدن ۱۹ تروریست در شمال سیناء

ارتش مصر از کشته شدن ۱۹ نفر از عناصر تروریستی در یک عملیات امنیتی در شمال سیناء خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الیوم السابع، نیروهای مصری دیروز شنبه پس از درگیری سنگین با عناصر مسلح در شمال سیناء، 19 نفر از آنها را از پای درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، ارتش مصر با صدور بیانیه‎ای اعلام کرد که 19 نفر از عناصر تکفیری روز شنبه در مناطق مختلف شمال سیناء کشته شدند.

در این بیانیه آمده که در این عملیات، پنج نفر از نیروهای ارتش مصر از جمله دو افسر نظامی در شمال سیناء کشته شدند.

فعالیت گروه‌های تروریستی در سیناء با وسعتی حدود 60 هزار کیلومتر مربع، عمدتا در بخش شمالی این شبه جزیره است.

 خطرناک‌ترین گروه از میان گروه‌های تروریستی شبه جزیره سیناء، گروه موسوم به «ولایت سینا» است که با گروه تروریستی «داعش» بیعت کرده است.

انتهای پیام

R1283/P/S8,88/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش مصر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش مصر داعش مصر شمال سیناء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی