Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مجلس یازدهم گفت: سازمان بسیج مستضعفین با یک سازماندهی خوب و برنامه ریزی دقیق و همچنین با شناسایی درست نیازمندان، توانست کمک های مؤمنانه خیرین را به دست نیازمندان واقعی برساند. تاریخ انتشار: 03:01 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۹۸۳

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات گسترده نیروهای مسلح به ویژه بسیج در جریان رزمایش کمک مؤمنانه طی یک ماه گذشته گفت: حقیقتاً رزمایش کمک مؤمنانه بخشی از آلام قشرهای ضعیف جامعه را تسکین داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین با یک سازماندهی خوب و برنامه ریزی دقیق و همچنین با شناسایی درست نیازمندان، توانست کمک های مؤمنانه خیرین را به دست نیازمندان واقعی برساند.

نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه آنچه در ماه رمضان امسال شاهد بودیم، رویه و سنتی برای سالیان آتی شد، گفت: کرونا طی چند ماه گذشته باعث بروز مشکلات اقتصادی بسیار زیادی در جامعه شده است و در این شرایط شاهد بودیم که مردم یکدیگر را تنها نگذاشتند و دست هم را گرفتند.

بیشتر بخوانید: توزیع ۴ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی عشایر میان نیازمندان در قالب کمک مؤمنانه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در فصل جاری آماری بهتر از 6 فصل اخیر خود ارائه کرده تا با گل‌هایی که در لیگ برتر بیست و سوم به ثمر رسانده تعداد گل‌هایش را نزدیک به تعداد گل‌هایش در شش فصل اخیر کند.

شجاعیان در اولین فصل حضورش در استقلال توانست 4 گل برای این تیم به ثمر برساند و پس از آن هم در پنج فصل مختلف با پیراهن استقلال و هوادار 3 گل دیگر به ثمر برساند که در هیچکدام از فصل‌ها بیش از یک گل به ثمر نرسانده بود!

شجاعیان در این فصل موفق به اولین دبل دوران فوتبالی خود شد و این اولین رکوردشکنی او نبود و توانسته است در طول فصل 6 گل به ثمر برساند و یکی از گلزنان برتر هوادار در لیگ برتر باشد.

او در بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان با ضربه فوق‌العاده از روی ضربه ایستگاهی دروازه آبادانی‌ها را باز کرد و پس از گل فوق‌العاده‌ای که در بازی با فولاد به ثمر رساند این دومین گل زیبای او در هفته‌های اخیر است.

ویدئو: 331567

شجاعیان در چهار هفته اخیر لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان آماده هوادار در مسابقات لیگ برتر است و مسعود شجاعی روی توانایی‌های او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان