Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@13:43:20 GMT

هیچ خبری از ادامه ساخت «پایتخت۶» نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۰۲۶

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال پایتخت گفت: به من هیچ اطلاعی درباره زمان فیلمبرداری قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ داده نشده است و از چگونگی ادامه کار پروژه کاملا بی اطلاع هستم. فعلا هیچ خبری از ساخت ادامه سریال پایتخت ۶ نیست. تاریخ انتشار: 07:00 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۰۲۳

نسرین نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر و بعد از شیوع بیماری کرونا پیشنهاد خاصی نبوده و من هم سر هیچ کاری برای بازیگری نرفته‌ام، تمام این مدت خانه بوده‌ام و سعی کردم قرنطینه را حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین مراحل ضبط قسمت‌های پایانی سریال تلویزیونی پایتخت اضافه کرد: به من هیچ اطلاعی درباره زمان فیلمبرداری قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ داده نشده است و از چگونگی ادامه کار پروژه کاملا بی اطلاع هستم. فعلا هیچ خبری از ساخت ادامه سریال «پایتخت ۶» نیست.

بازیگر سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره زمان پخش احتمالی قسمت‌های پایانی این سریال در فصل ششم تاکید کرد: در حال حاضر هیچ برآوردی درباره زمان پخش قسمت‌های پایانی «پایتخت ۶» وجود ندارد، شاید گروه در حال برنامه ریزی باشند، اما من به عنوان بازیگر پروژه هیچگونه اخباری درباره این اتفاق دریافت نکرده ام.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی درباره بازخورد مخاطبان نسبت به فصل ششم پایتخت افزود: من در شرایط کرونا و قرنطینه از خانه بیرون نیامدم تا بازخورد مردمی نسبت به سریال را دریافت کنم، اما تا جایی که شنیدم مردم از سریال راضی بودند، به نظر من مردم به خوبی با «پایتخت ۶» ارتباط برقرار کردند و از آن راضی بودند.

نصرتی در همین رابطه خاطرنشان کرد: متاسفانه به واسطه قرنطینه خانگی طی ماه‌های گذشته و در زمان پخش سریال «پایتخت ۶» رفت و آمد چندانی با اطرافیان نداشتم، اما مطمئنم که بازخورد این سریال نزد مردم عالی بوده است، در همان میزان اندک معاشرتی که با اطرافیان داشتم آن‌ها با فصل ششم به خوبی ارتباط برقرار کرده بودند و همه منتظر ادامه این سریال هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نسرین نصرتی اخبار تلویزیون قسمت های پایانی درباره زمان پایتخت ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم) تیپ و استایل جدید بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در ونکوور (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد