Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:11:55 GMT

سال ۹۸، سال چاپ میلیونی کتاب در البرز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۰۶۹

سال ۹۸، سال چاپ میلیونی کتاب در البرز

ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: ۱،۴۱۲،۴۵۰ جلد کتاب شامل ۱۴۴۳ با موضوعات شعر، اجتماعی، روانشناسی، خانواده، سبک زندگی، جامع شناسی و... در سال گذشته در استان البرز به چاپ رسیده است.

ناصر مقدم افزود: از میان ۱/۴۱۲/۴۵۰ جلد کتاب که درسال ۱۳۹۸ به چاپ رسیده است، ۱/۳۳۳/۴۰۰ جلد کتاب مربوط به شهر کرج، ۱۲/۵۵۰ جلد کتاب فردیس و ۶۶/۵۵۰ جلدکتاب شهرستان ساوجبلاغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سال گذشته به منظور اجرای طرح اختصاص سهمیه کتاب به ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اقصی نقاط استان البرز مبلغ یک میلیارد و هشتاد میلیون ریال از سهمیه کتاب اختصاصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این اداره کل، به ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز استان اختصاص یافت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان این که شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به این ویروس مانع از برگزاری اجتماعات و نمایشگاه‌ها شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنرمندان استان البرز را در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشاهده کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چاپ کتاب سرانه مطالعه مطالعه کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز جلد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس