Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@13:58:58 GMT

ثبت سند چه شرایطی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۰۹۷

ثبت سند چه شرایطی دارد؟

به گزارش افکارنیوز،

 برای ثبت املاک به صورت مقدماتی باید مراحل مختلف و قانونی طی شود و لازم است برای ثبت چندین مرتبه آگهی منتشر شود.

اخبار اجتماعی-  آگهی ثبت عمومی یک نوبت در روزنامه کثیرالانتشار باید منتشر شود و برای انتشار آگهی مقدماتی باید در سه نوبت ظرف ۳۰ روز و در روز اول و پانزدهم و سیام این آگهی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انتشار آگهی نوبتی آگهی تا ۶۰ روز، فقط در دو نوبت به فاصله ۳۰ روز منتشر خواهد شد و البته برای انتشار آگهی تحدیدی و انجام عملیات تحدید حدود و تنظیم صورت مجلس تحدید حدود، حداقل ۲۰ روز قبل از تحدید حدود یک مرتبه در جراید باید آگهی منتشر شود.

​البته توجه به این نکته ضروری است که اولین آگهی که به منظور ثبت املاک توسط اداره ثبت منتشر می‌شود، آگهی ثبت عمومی است و آگهی ثبت عمومی باید به امضای رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک باشد.

همچنین آگهی ثبت عمومی فقط یک نوبت منتشر می‌شود و لازم نیست در روزنامه‌ی رسمی منتشر شود، بلکه تنها کافی است در روزنامه کثیرالانتشار چاپ شود و پس از انتشار آگهی ثبت عمومی در تاریخ مذکور در آن آگهی باید آگهی مقدماتی منتشر شود.

باید توجه داشت که آگهی مقدماتی همانند آگهی ثبت عمومی فقط در روزنامه‌های کثیرالانتشار درج می‌شود و لازم نیست که این آگهی در روزنامه رسمی هم منتشر شود.

برای رسیدگی به تمام اختلافات و اشتباهات مربوط به امور ثبت اسناد و املاک در مقر دادگاه استان هیأتی به نام هیأت نظارت تشکیل می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: املاک ثبت سند ثبت املاک ثبت املاک و اسناد آگهی ثبت عمومی انتشار آگهی منتشر شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو

حدود چهار درصد از کل بودجه درمان در کشور‌های پیشرفته صرف درمان سینوزیت می‌شود. با توجه به آغاز فصل گرم و استفاده زیاد از کولر در ماشین، منازل و محل کار شرایطی فراهم می‌شود تا این چالش موج افزایشی داشته باشد.

به گزارش عصرایران، مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران