Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی از کشف بیش از ۱۷ میلیون انواع ارز و ۶۴۰۰ گرم طلا در اولین طرح سراسری مقابله با اخلالگران بازار ارز در کشور خبر داد. به گزارش جنوب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز و حضور سوداگران بازار و اقدامات آنها به منظور متشنج نمودن این بازار، اولین طرح سراسری مقابله با اخلال گران به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی اخلالگران ارزی و محل فعالیت آنها را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دقیق و هماهنگ بیش از ۱۷ میلیون ارز شامل: دلار آمریکا، یورو، دلار کانادا، دینار عراق، درهم امارات، درام ارمنستان، ین ژاپن، لیر ترکیه و… به همراه ۶۴۰۰ گرم طلا از اخلالگران بازار ارز و سرمایه کشف کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در این رابطه دو باب صرافی غیر مجاز را با هماهنگی قضائی پلمب و ۵۷ اخلالگر ارزی دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بهرامی همچنین برای پیشگیری از التهابات ارزی و سو استفاده افراد فرصت طلب، به هموطنان توصیه کرد: هرگونه ارز، طلا و مسکوکات مورد نیاز خود را از طریق مراکز مجاز و قانونی (طلافروشی‌ها) و صرافی‌های مجاز تهیه کنند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، مقابله با اخلالگران اقتصادی را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده از هموطنان درخواست کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت اقتصادی جامعه، در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت