Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:52:03 GMT

چیپس آراد غیر استاندارد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۶۰۲

چیپس آراد غیر استاندارد اعلام شد

مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: چیپس با مارک "آراد"، محصولی غیر استاندارد و برای سلامت مصرف کنندگان بسیار مضر است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندار فارس، مرتضی رهنما اظهار داشت: یک نمونه محصول چیپس (سیب زمینی سرخ کرده) با نام تجاری "آراد" که به صورت گسترده در بازار توزیع شده، غیراستاندارد است و شهروندان از مصرف آن اکیدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهنما با بیان اینکه محصول یاد شده، فاقد نشان استاندارد است، گفت: برابر استاندارد ملی بسته بندی چیپس باید به گونه‌ای باشد که مانع از نفوذ نور، رطوبت و بو شده و از دفع روغن به خارج از بسته نیز ممانعت کند. حال آنکه بسته بندی چیپس یاد شده، هیچ یک از این خصوصیت‌ها را ندارد.

مدیرکل استاندارد استان فارس با یادآوری اینکه نشانی درج شده بر روی بسته بندی این محصول، جعلی است، گفت: شماره تلفن درج شده روی محصول هم مربوط به تولید کننده نیست و فرد پاسخگوی این شماره اعلام می‌کند که فقط یک توزیع کننده است.

وی با تاکید براینکه اقدامات قانونی برای شناسایی تولید و توزیع کننده این محصول در جریان است، گفت: کارشناسان استاندارد طی بازرسی‌های انجام شده، مقادیری از این کالا را جمع‌آوری کرده و به عرضه کنندگان نیز در خصوص خودداری از فروش چنین کالایی، اخطار داده‌اند.

مدیرکل استاندارد فارس با بیان اینکه مصرف چیپس آراد به شدت برای سلامت افراد زیان‌آور است، تاکید کرد: به عرضه‌کنندگان جزئی و کلی اخطار می‌دهیم که در صورت توزیع چیپس آراد، برابر قانون و به عنوان متخلف با آنان برخورد کرده و آنان را به تعزیرات معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت استاندارد چیپس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • 200 روز از جنگ غزه گذشت و اسرائیل به اهدافش نرسید
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!