Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:46:24 GMT

نژاد پرستی در حکومت و ساختار آمریکا، قابل درمان نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۷۷۵

نژاد پرستی در حکومت و ساختار آمریکا، قابل درمان نیست

ترابی با بیان اینکه نژاد پرستی در حکومت و ساختار آمریکا، قابل درمان نیست، گفت: در این کشور پولدارها پولدارتر و ضعیفها ضعیف تر شده اند.

  به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «سام مهدی ترابی» شب گذشته (شنبه 10 خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به برخورد اخیر نژادپرستانه پلیس آمریکا و بیان اینکه نژاد پرستی در حکومت و ساختار آمریکا، قابل درمان نیست، گفت: بیکاری، فاصله طبقاتی و شیوع کرونا را می توان از دیگر عوامل دوباره اوج گیری نژاد پرستی در آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس امور بین الملل با اشاره به اینکه در آمریکا  حدود 40 سال است که حقوق و دستمزدها افزایش نیافته است، گفت: در این کشور پولدارها پولدارتر و ضعیفها ضعیف تر شده اند.

 

وی با بیان اینکه مردم آمریکا جرأت انقلاب کردن ندارند، گفت: نخبه های این کشور تحت شستشوی مغزی قرار گرفته و مردم عادی بسیار جاهل هستند در آمریکا رهبر مردمی خاصی وجود ندارد پس اعتراضات اخیر این کشور باز هم بجایی نمی رسد.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه نظام آموزشی آمریکا به قدری ضعیف است که مردم حتی با داشتن دیپلم، خواندن و نوشتن بلد نیستند، گفت: این موضوع در دانشگاه ها تفاوت دارد، این شرایط اسف بار در محله های سیاه پوست نشین بدتر است.

 

ترابی همچنین بر این موضوع تاکید داشت که در حال حاضر بخشی از مشکلات آمریکا رسانه ها هستند مثلاً CNN طرفدار فلان جناح و FOX طرفدار جناحی دیگر است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نژادپرستی در آمریکا نژادپرستی آمریکا نژاد پرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد