Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان اصلی‌ترین مطالبه‌ی مردم را بهبود وضعیت معیشت و رفع بیکاری دانست و گفت: باید با همدلی بین نمایندگان مجلس و استفاده از ظرفیت های دولت و مجلس در جهت رفع مشکلات استان و کاهش بیکاری تلاش کنیم.

 علی‌اصغر خانی در دیدار نمایندگان استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خوشبختانه این دوره با همدلی نمایندگان فرصت خوبی ایجاد شده است تا از ظرفیت‌های دولت به خوبی استفاده کنیم، برای حل مشکلات استان و شهرستان‌های شاهرود و میامی باید بدون نگاه‌های سیاسی از مدت باقی مانده دولت دوازدهم بهره‌برداری مناسبی داشته باشیم و در اولین جلسه مجمع نمایندگان استان با ریاست محترم جمهور حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های دولت در جهت رفع مشکلات معیشت و اشتغال مردم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اتحاد و همبستگی نمایندگان استان گفت: انتخاب چهار نماینده ارزشی و ولایتمدار و دوستدار نظام و انقلاب، پیام روشن و محکمی در استان سمنان دارد و قطعا با توجه به سوابق ارزشمند اجرایی نمایندگان و همدلی و همبستگی ایجاد شده بین ایشان، می‌توانیم تحول مثبتی را در استان به وجود بیاوریم. خوشبختانه اکثر نمایندگان مجلس یازدهم افراد توانمند اجرایی و انقلابی هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی افزود: با اشاره به بیان تاریخی حضرت امام (ره) که مجلس باید در راس امور باشد، خاطر نشان کرد: در صورت داشتن مجلس قوی، دولتی قوی شکل خواهد گرفت. نمایندگان مجلس در کنار قانونگذاری و نظارت، وظایف خطیر دیگری نیز دارند، چرا که مجلس با رای اعتماد به وزرا شاکله‌ی دولت را شکل می‌دهد و در صورت ضعف دولت، مجلس و دولت هر دو متهم هستند.

خانی در بخش دیگیری از سخنان خود گفت: متاسفانه میزان بیکاری در استان و شهرستان‌های شاهرود و میامی زیاد بوده و در بعضی از شهرها تا ۳۵ درصد نیروی بیکار داریم. بنده تمام روستاهای شاهرود و میامی، حتی روستاهای با جمعیت ۵۰ نفر را بازدید کرده‌ام و متوجه شدم بزرگترین مطالبه و مشکل مردم بیکاری‌ است و باید ما با استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم گام برداریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان اظهار داشت: بنده از محضر نماینده ولی فقیه در استان و بزرگانی که حضور دارند و دوستان و مسئولانی که از این جلسه مطلع خواهند شد استدعا دارم که با همدلی و اتحاد، دست در دست هم دهیم تا بتوانیم موجبات ارتقای استان را در همه زمینه‌ها فراهم نموده و در پایان این چهار سال به کارهای انجام شده افتخار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی منطقه سمنان سمنان انتخابات مجلس یازدهم شاهرود و میامی نمایندگان استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود