Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:42:44 GMT

ظریف خواستار اتحاد دنیا علیه تژاد پرستی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۱۶۷

ظریف خواستار اتحاد دنیا علیه تژاد پرستی شد

خبرگزاری آریا- وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به مرگ تلخ یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکا از دنیا خواست تا علیه نژادپرستی متحد شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدجواد ظریف در فضای مجازی نوشت: «برخی نمی‌پندارند که جان سیاه‌پوستان ارزش دارد. به کسانی که جان آن‌ها برایشان ارزش دارد می‌گویم زمان آن رسیده است تا تمام جهان علیه نژادپرستی بسیج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان آن رسیده که دنیا علیه نژادپرستی متحد شود».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ظریف خواستار اتحاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است

مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در منطقه سیستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: مظلومیت ملت فلسطین و جنایات اسرائیل برای همه دنیا روشن است و آنها هیچ مخفی گاهی ندارند و خیلی از مردم دنیا از جنایات اسرائیل بیزار هستند.

وی گفت: جنایات علیه فلسطین هر وجدان مسلمان و غیر مسلمان در جهان را به درد آورد.

مولوی حسن زهی بیان داشت: به همین سبب حرکت وسیعی توسط دانشجویان غربی و آمریکایی علیه رژیم صهیونسیتی آغاز شده است و در حال تظاهرات هستند.

امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: بنا به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) وقتی حضرت مهدی ظهور می‌کند، وجدان‌های بیدار و پاک که حتی مسلمان هم نیستند، به سمت حق و آن حضرت گرایش پیدا می‌کنند؛ خروج دانشجویان و مردمان غیر مسلمان تشبیه همین موضوع است.

مولوی حسن زهی بیان داشت: حقانیت جمهوری اسلامی امروز بیش از پیش برای همه روشن شده است و امروز دیگر کسی جمهوری اسلامی را به خاطر حمایت از فلسطین نه تنها سرزنش نمی‌کند ، بلکه حمایت هم می‌کند. اینها به دلیل وجود وجدان های بیدار در دنیا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد