Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:15:58 GMT

ونزوئلا از دوشنبه محدودیت‌های قرنطینه را لغو می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۲۶۳

ونزوئلا از دوشنبه محدودیت‌های قرنطینه را لغو می‌کند

رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد، این کشور قرار است محدودیت‌ها و قوانین مربوط به قرنطینه برای ممانعت از گسترش کووید-۱۹ را از فردا (دوشنبه) لغو کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در یک نشست خبری گفت: این محدودیت‌ها که برای کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور اعمال شد از روز دوشنبه لغو می‌شوند و در پی آن، وضعیت مشاغل به حالت عادی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های جدیدی از اقتصاد در کشور در این برهه بازگشایی می‌شوند که شامل ساختمان سازی‌ها، بانک‌ها و دندانپزشکی‌ها می‌شود.

وی ادامه داد، آرایشگاه‌ها، مغازه‌های کفش فروشی و تعمیرگاه‌های ماشین نیز اجازه دارند فعالیت خود را از سر بگیرند.

اخیرا، مادورو گفته بود که قصد دارد تا اول ژوئن سال جاری میلادی محدودیت‌های قرنطینه را لغو کند، او در عین حال اعلام کرده بود که شاید در مناطقی از کشور بار دیگر منع آمد و شد در صورت افزایش شیوع ویروس کرونا با شدت بیشتر اعمال شود.

بر اساس اعلام رئیس بانک مرکزی ونزوئلا، در تاریخ ۲۸ مه سال جاری میلادی، کاراکاس به توافقی با برنامه توسعه سازمان ملل دست یافت که شامل دسترسی به بخشی از ذخایر طلای ونزوئلا در انگلیس می‌شود تا به وسیله آن در سایه بحران کرونا، دارو و مواد غذایی تهیه کند.

بر اساس داده‌های سازمان بهداشت جهانی، تا ۳۰ مه، ونزوئلا ۱۳۲۷ مورد ابتلای تایید شده به ویروس کرونا ثبت کرده و ۱۱ مورد نیز بر اساس ابتلا به این بیماری ویروسی جان دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در جهان نیکولاس مادورو محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه دامپزشکی تایباد گفت:  این تعداد جوجه شترمرغ، اولین محموله دامی صادراتی در سال جاری بود که مقصد افغانستان ارسال شد.

حسن آذریان افزود: این پرندگان از مبدا شهرستان خواف بارگیری شده بودند و پس از انجام آزمایش‌های دامپزشکی در مرکز قرنطینه دامی مرز دوغارون به کشور مقصد منتقل شدند.

او گفت:مراکز قرنطینه دامی در مبادی مرزی وظیفه نظارت و پایش، صدور گواهی حمل و مجوز ترخیص، آزمایش و نمونه گیری محمولات صادراتی، وارداتی و ترانزیتی را دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه مرز دوغارون تایباد در محل ورود و خروج حجم بالایی از انواع محمولات قرار دارد؛ مرکز قرنطینه این مرز زمینی نقش بسزایی را در پدافند غیرعامل، امنیت زیستی و جلوگیری از ورود بیماری‌های دامی به کشور دارد.

مدیر شبکه دامپزشکی تایبادگفت: هیچ گونه محدودیتی در صادرات، واردات و ترانزیت ضابطه‌مند فرآورده‌های دامی و حیوانی در مرز دوغارون وجود ندارد و در سال گذشته بیش از ۱۰ محموله شامل جوجه زنده مرغ، تخم مرغ، دارو و مکمل دامی، پودر گوشت، خوراک آبزیان و نهاده طیور به افغانستان صادر شده است.

دیگر خبرها

  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا