Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:45:21 GMT

اعتبارنامه برخی منتخبان شعب ۱۵ گانه مجلس تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۳۴۱

اعتبارنامه برخی منتخبان شعب ۱۵ گانه مجلس تصویب شد

بررسی گزارش شعب ۱۵ گانه در مورد اعتبارنامه منتخبان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت و سخنگوهای هر شعبه گزارش شعب را به صورت جداگانه قرائت کردند.

اعتبارنامه کیومرث سرمدی از حوزه انتخابیه اسدآباد، امان الله حسین پور از حوزه انتخابیه اسفراین، امیرحسین بانکی پورفر از حوزه انتخابیه اصفهان، زهرا شیخی مبارکه از حوزه انتخابیه اصفهان، عباس مقتدایی از حوزه انتخابیه اصفهان، مهدی طغیانی از حوزه انتخابیه اصفهان، حسین میرزایی از حوزه انتخابیه اصفهان، مسلم صالحی از حوزه انتخابیه اقلید، محمد خدابخشی از حوزه انتخابیه الیگودرز، فریدون حسنوند از حوزه انتخابیه اندیمشک، احمد محرم زاده یخ فروزان از حوزه انتخابیه اهر و هریس، سید کریم حسینی از حوزه انتخابیه اهواز و باوی، مجتبی یوسفی از حوزه انتخابیه اهواز و باوی، عبدالله ایزدپناه از حوزه انتخابیه باغملک، عبدالناصر درخشان از حوزه انتخابیه ایرانشهر، سارا فلاحی از حوزه انتخابیه ایلام، علی اکبر بسطامی از حوزه انتخابیه ایلام به اتفاق آرا تایید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعتبارنامه سیدمحمد مولوی از حوزه انتخابیه آبادان، اعتبارنامه سید مجتبی محفوظی از حوزه انتخابیه آبادان، جلیل مختار از حوزه انتخابیه آبادان، رحیم زارع از حوزه انتخابیه آباده، غلامرضا مرحبا از حوزه انتخابیه آستارا، رضا حاجی پور از حوزه انتخابیه آمل،حسن شجاعی علی آبادی از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، محمدحسن آصفری از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، علی اکبر کریمی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب،علی نیکزاد از حوزه انتخابیه اردبیل،سیدکاظم موسوی از حوزه انتخابیه اردبیل، صدیف بدری از حوزه انتخابیه اردبیل، سید صادق طباطبایی نژاد از حوزه انتخابیه اردستان،محمدرضا دشتی اردکانی از حوزه انتخابیه اردکان، قدرت الله حمزه از حوزه انتخابیه اردل، فارسان و کوهرنگ، روح الله حضرت پور طلاتپه از حوزه انتخابیه ارومیه، سید سلمان ذاکر از حوزه انتخابیه ارومیه و وحید جلال زاده از حوزه انتخابیه ارومیه تایید شد.

اعتبارنامه مهدی سعادتی بیشه سری از حوزه انتخابیه بابل، علی کریمی فیروزجایی از حوزه انتخابیه بابل، علی اصغر باقرزاده از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، صمدالله محمدی از حوزه انتخابیه بافق و رامهرمز، سیدمحمد پاکمهر از حوزه انتخابیه بجنورد، محمد وحیدی از حوزه انخابیه بجنورد، عباس گودرزی از حوزه انتخابیه بروجرد، فاطمه مقصودی از حوزه انتخابیه بروجرد، امیرقلی جعفری بروجنی از حوزه انتخابیه بروجن، غلامرضا نوری از حوزه انتخابیه بستان آباد، موسی غضنفرآبادی از حوزه انتخابیه بم، محمد باقری از حوزه انتخابیه بناب، احمد دنیامالی از حوزه انتخابیه بندر انزلی، منصور آرامی از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، محمد آشوری تازیانی از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، احمد مرادی از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، احمد جباری از حوزه انتخابیه بندر لنگه، حبیب آقاجری از حوزه انتخابیه بندرماهشهر و امیدیه و روح الله عباسپور از حوزه انتخابیه بوئین زهرا به اتفاق آرا تایید گردید.

ادامه دارد

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی حمزه حسین میرزایی اهر صدیف بدری محمد رضا دشتی اردکانی پروندهٔ خبری شکل گیری مجلس یازدهم مجلس یازدهم و اولویت های آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حمزه حسین میرزایی اهر صدیف بدری مجلس شورای اسلامی حمزه حسین میرزایی اهر صدیف بدری حوزه انتخابیه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

همچنین، تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900038

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست