Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:05:37 GMT

اعتبارنامه ۱۸ منتخب مجلس یازدهم تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۳۷۷

آفتاب‌‌نیوز :

گزارش بررسی اعتبارنامه ۱۸ منتخب مجلس یازدهم شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹) در نشست علنی خانه ملت بررسی شد.

در نهایت اعتبارنامه ۱۸ منتخب مجلس یازدهم پس از بررسی در شعبه یک مورد تأیید وکلای ملت قرار گرفت.

بر این اساس اعتبارنامه غلامرضا مرحبا منتخب آستارا، رضا حاجی پور منتخب آمل، حسن شجاعی علی آبادی منتخب ابهر و خرمدره، محمد حسن آصفری منتخب اراک،‌ علی اکبر کریمی منتخب اراک، روح الله حضرت پور منتخب ارومیه، سید محمد مولوی منتخب آبادان، سید مجتبی محفوظی منتخب آبادان، جلیل مختار منتخب آبادان، رحیم زارع منتخب آباده، محمدرضا دشتی منتخب اردکان، سید سلمان ذاکر منتخب ارومیه، علی نیکزاد منتخب اردبیل، سید کاظم موسوی منتخب اردبیل، صدیف بدری منتخب اردبیل، سید صادق طباطبایی نژاد منتخب اردستان، قدرت الله حمزه نماینده اردل، وحید جلال‌زاده منتخب ارومیه تأیید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تأیید قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) برگزار شد، با اشاره به آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تأیید قرار گرفت.

مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش وی افزود: طرح تشکیل سازمان سپند در جلسه اخیر شورا مورد بررسی قرار گرفت و این طرح نیز مورد تأیید قرار گرفت‌، همچنین طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت که یک ایراد شرعی و قانون اساسی درباره فهرست جرائم قابل گذشت به آن وارد بود که بر همین اساس خلاف موازین شرع شناخته شد و به مجلس بازگشت داده شد.

خبر در حال تکمیل است... .

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • فیلم| طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان