Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@20:05:14 GMT

تظاهرات کار گروه‌های افراطی است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۴۰۳

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز، «ویلیام بار»، دادستان کل آمریکا، شامگاه گذشته -‌شنبه- گفت که عامل تظاهرات گسترده فعلی در سراسر این کشور «گروه‌های افراطی چپ‌گرا و آنارشیست» هستند. 

وی در نشست خبری کوتاهی گفت که سیستم دادرسی جنایی در سطوح ایالتی و فدرال، به تحقیق درباره مرگ جرج فلوید، شهروند سیاه‌پوست کشته شده به دست نیروهای پلیس، ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بار با اشاره به تظاهراتی که روزهاست این کشور را در نوردیده است گفت: «متاسفانه با شورشی که در بسیتری از شهرهایمان روی داده،‌ شاهد هستیم که عناصر خشن و رادیکال در حال دزدیدن اعتراض‌های مسالمت‌آمیز هستند.»

دادستان کل آمریکا در ادامه گفت: «گروه‌های رادیکال خارجی در حال سَاستفاده از این موقعیت برای پیگیری دستورالعمل‌های جداگانه و خشونت‌آمیز خود هستند.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تظاهرات در آمریکا ویلیام بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات