Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:53:19 GMT

اعتبارنامه تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۴۶۲

اعتبارنامه تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم تایید شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش شعب پانزده‌گانه درباره اعتبارنامه‌های ارجاعی منتخبان به آنان در اجرای ماده ۲۹ آیین‌نامه داخلی مجلس در دستورکار قرار گرفت و سخنگوی هر شعبه گزارش شعب را به صورت جداگانه قرائت کردند.

شعبه یک

اعتبارنامه غلامرضا مرحبا از حوزه انتخابیه آستارا، رضا حاجی پور از حوزه انتخابیه آمل، حسن شجاعی علی آبادی از حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره، محمد حسن آصفری از حوزه انتخابیه اراک،‌ علی اکبر کریمی از حوزه انتخابیه اراک، روح الله حضرت پور از حوزه انتخابیه ارومیه، سید محمد مولوی از حوزه انتخابیه آبادان، سید مجتبی محفوظی از حوزه انتخابیه آبادان، جلیل مختار از حوزه انتخابیه آبادان، رحیم زارع از حوزه انتخابیه آباده، محمدرضا دشتی از حوزه انتخابیه اردکان، سید سلمان ذاکر از حوزه انتخابیه ارومیه، علی نیکزاد از حوزه انتخابیه اردبیل، سید کاظم موسوی از حوزه انتخابیه اردبیل، صدیف بدری از حوزه انتخابیه اردبیل، سید صادق طباطبایی نژاد از حوزه انتخابیه اردستان، قدرت الله حمزه از حوزه انتخابیه اردل، وحید جلال‌زاده از حوزه انتخابیه ارومیه تأیید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبه دو

کیومرث سرمدی از حوزه انتخابیه اسدآباد، امان الله حسین پور از حوزه انتخابیه اسفراین، امیرحسین بانکی پورفر از حوزه انتخابیه اصفهان، زهرا شیخی مبارکه از حوزه انتخابیه اصفهان، عباس مقتدایی از حوزه انتخابیه اصفهان، مهدی طغیانی از حوزه انتخابیه اصفهان، حسین میرزایی از حوزه انتخابیه اصفهان، مسلم صالحی از حوزه انتخابیه اقلید، محمد خدابخشی از حوزه انتخابیه الیگودرز، فریدون حسنوند از حوزه انتخابیه اندیمشک، احمد محرم زاده از حوزه انتخابیه اهر و هریس، سید کریم حسینی از حوزه انتخابیه اهواز و باوی، مجتبی یوسفی از حوزه انتخابیه اهواز و باوی، عبدالله ایزدپناه از حوزه انتخابیه باغملک، عبدالناصر درخشان از حوزه انتخابیه ایرانشهر، سارا فلاحی از حوزه انتخابیه ایلام، علی اکبر بسطامی از حوزه انتخابیه ایلام به اتفاق آرا تایید شد.

گفتنی است، پس از قرائت گزارش تک تک شعب در صحن علنی درباره تایید اعتبارنامه ها، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تصویب اعتبارنامه منتخبان در صحن علنی را اعلام کرد و بدین ترتیب کار این نمایندگان رسمیت یافت.

تکمیل می شود...

کد خبر 4937998 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه علی لاریجانی فلسطین هیئت دولت سید عباس موسوی روز قدس حوزه انتخابیه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، سید عباس جوهری در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری ورامین با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهار کرد: دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین به دور دوم انتخابات کشیده شده اند.

جوهری بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پیگیری و انجام اقدامات برنامه ریزی شده توسط وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و عنوان کرد: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، برگزاری انتخابات در بهترین شکل ممکن انجام و سنگ بنایی برای ادوار آینده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مزیت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با این نحوه برگزاری انتخابات، هم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به بازشماری آرا بپردازیم و هم اطلاع رسانی‌ها به مردم در بازه کوتاه انجام شود.

جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات، شبیه دور اول خواهد بود و در این راستا همه تمهیدات لازم سنجیده شده و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود