Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@12:38:30 GMT

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای۲۴ ساعته ۳۱۰۰۰ برزیلی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۸۹۴

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای۲۴ ساعته ۳۱۰۰۰ برزیلی

خبرگزاری تسنیم:  بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۲۹۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۷۱ هزار و ۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۴۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳ هزار و ۲۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۸۱۶ هزار و ۸۲۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۰۵ هزار و ۵۵۷ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد با افزایش ۳۱ هزار و ۶۲۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۹۹ هزار و ۹۶۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۸ هزار و ۸۴۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۹۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۹۶ هزار و ۵۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴ هزار و ۵۵۵ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به‌ترتیب با ۲۸۶ هزار و ۳۰۸, ۲۷۲ هزار و ۸۲۶, ۲۳۲ هزار و ۶۶۴, ۱۸۸ هزار و ۶۲۵ و ۱۸۳ هزار و ۲۹۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ترکیه (با ۱۸۲ هزار و ۱۴۳ مبتلا) و هند (با ۱۶۳ هزار و ۱۰۳ مبتلا) نیز به ترتیب در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز، کشور‌های آمریکا، اسپانیا و برزیل به ترتیب با ۵۳۵ هزار و ۲۳۸, ۲۰۵ هزار و ۳۷۱ و ۱۹۶ هزار و ۹۵۸ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آخرین آمار جهانی کرونا برزیل مبتلایان کرونا دست داده اند جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟