Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال قبل توانستیم که در تمامی برنامه‌ها و مسابقات فدراسیون کشتی حضور پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جهانبخش سلیمیان، رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار کرد: علیرغم بودجه بسیار کمی که در اختیار هیأت کشتی استان قرار داشت، اما با کمک های برخی از دوستان توانستیم در تمامی برنامه ها و مسابقات فدراسیون کشتی که سال گذشته انجام شد، حضور یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط کشتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت های عملی و تمرینی در سالن های کشتی نداریم اما به تمامی کشتی گیران و مربیان گفته ایم که به صورت انفرادی کار را دنبال کنند و خوشبختانه با توجه به طبیعت خوبی که در استان وجود دارد، ورزشکارانمان می توانند تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال کنند.

سلیمیان گفت: البته بیکار ننشسته ایم و از فرصت بدست آمده استفاده کرده و رایزنی های خود را با چند مجموعه ی اقتصادی استان از جمله پتروشیمی، فولاد و سیمان انجام داده ایم و طی جلساتی که انجام شده مسئولان این مجموعه ها گفتند در صورت بازگشت به شرایط اقتصادی پیش از کرونا، حتما از کشتی استان حمایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که برای رشد کشتی استان درنظر داریم برگزاری لیگ استانی است و با توجه به کمیت کشتی گیرانمان می خواهیم لیگ را در سه رده ی سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به صورت مشترک برگزار کنیم.

رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سالن های ورزشی ما نیز نیاز به تعمیرات دارد که در این مورد نیز رایزنی های لازم را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته ایم و آن ها نیز قول مساعد برای انجام این کار تا زمان برگشت فعالیت های ورزشی، به وضعیت عادی داده اند.

سلیمیان در مورد تعامل هیأت با با فدراسیون کشتی گفت: خوشبختانه هم رئیس و هم دبیر فدراسیون کشتی، پاسخگو هستند و در هر زمانی توانستم با آن ها ارتباط برقرار کنم و این یک حسن خوب برای مجموعه کشتی کشور محسوب می شود.

وی در پایان با قدردانی از عملکرد فدراسیون در مورد اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی گفت: با اجرای این چرخه می توانیم بگوییم که یک تیم ملی داریم، ضمن اینکه این کار کمک بزرگی در جهت تقویت مسابقات داخلی می کند و  قطعا با ایجاد انگیزه در کشتی گیران، به رشد کشتی کشور نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی کشتی استان چهارمحال و بختیاری هیأت کشتی استان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟