Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور، گفت: لازمه کاهش جرایم زیست محیطی به روز رسانی تجهیزات است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ جمشید محبت خانی صبح یکشنبه به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از پاسگاه های محیط بانی مستقر در منطقه حفاظت شده خانگرمز بازدید وی از نزدیک با محیط بانان گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار از تلاش ارزشمند محیط بانان که با حداقل امکانات و بهره مندی مادی، از امانت نسل های آتی حفاظت و حراست می کنند قدردانی کرد و گفت: محیط بانی از افتخارآمیز ترین خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور به روز رسانی تجهیزات را در کاهش جرایم زیست محیطی موثر دانست و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست تمام تلاش خود را در جهت رفع کمبودها بالاخص در حوزه یگان حفاظت به کار خواهد بست.

گفتنی است بیان مشکلات از زبان محیط بانان و تاکید جدی بر حل مشکلات آنها توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور از جمله مهمترین موضوعات محوری این بازدیدها بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست همدان خانگرمز فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور حفاظت محیط زیست یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران