Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شعبه 14 اسامی منتخبانی که اعتبارنامه‌های آنها در این شعبه مورد بررسی و تایید قرار گرفته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی شعبه 14 اسامی منتخبانی که اعتبارنامه‌های آنها در این شعبه به تأیید رسیده است را در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 11 خرداد 99) اعلام کرد که این اسامی به شرح زیر است:

سید علی موسوی از حوزه انتخابیه ملکان جواد کریمی قدوسی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات فاطمه رحمانی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات نصرالله پژمانفر از حوزه انتخابیه مشهد و کلات محمدحسین حسین زاده بحرینی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات مجید انصاری از حوزه انتخابیه ممسنی جلال محمودزاده از حوزه انتخابیه مهاباد محمدرضا صباغیان بافقی از حوزه انتخابیه مهریز مهدی عیسی زاده از حوزه انتخابیه میاندوآب مهدی اسماعیلی از حوزه انتخابیه میانه حسین رئیسی از حوزه انتخابیه میناب رضا آریانپور از حوزه انتخابیه مینودشت الهام آزاد از حوزه انتخابیه نائین ابوالفضل ابوترابی از حوزه انتخابیه نجف آباد رحمت الله فیروزی از حوزه انتخابیه نطنز علی زنجانی از حوزه انتخابیه نقده

سخنگوی شعبه 14 اعلام کرد که اعتبارنامه‌های تمامی منتخبان فوق الذکر در نشست شعبه 14 برای بررسی اعتبارنامه‌ها به اتفاق آراء تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد قاضی زاده هاشمی کریمی قدوسی مجلس حوزه انتخابیه مشهد و کلات شعبه 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت