Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به شهردار پایتخت در خصوص سردرگمی در اجرای طرح ترافیک و از دست دادن زباله سوز چینی تذکر داد.

به گزارش ایسنا، زهرا نژاد بهرام صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در مورد اجرای طرح ترافیک از روز گذشته گفت: تکلیف شهروندان در استفاده از طرح ترافیک هنوز مشخص نیست و شاهد آشفتگی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که از هفته گذشته مدام اعلام می‌کردند که طرح ترافیک از شنبه اجرا می‌شود؛ اما به یک دفعه در بامداد شنبه اعلام شد که طرح ترافیک اجرا نمی‌شود، اظهار کرد: شهرداری تهران در یک ناهماهنگی نتوانسته طرحی به ستاد ملی کرونا ارائه دهد که اطمینان آنها را جلب کند و لازم است این موضوع پیگیری شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به شهردار تهران نسبت به بی توجهی در مورد هدیه شهرداری پکن تذکر می‌دهم؛ چرا که با رفتارهای غیر متعارف و سیاسی در ساعات آخر بارنامه زباله سوز به نام قم تغییر کرد و این کار توسط وزارت امور خارجه انجام شد و متاسفانه هدیه اهدائی چین که یک دستگاه زباله سوز بود را از دست دادیم و متاسفانه شهردار تهران نه پیگیری و نه عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی نیز در واکنش به این تذکر اظهار کرد: اصلا در شأن ما نبود که هدیه بگیریم چرا که باید خودمان بخریم و در کنار خرید چند هزار اتوبوس، یک زباله سوز هم می‌خریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران طرح ترافيك طرح ترافیک زباله سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم