Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تصور ضعیف شدن ویروس کرونا و کاهش خطرات بیماری نباید در جامعه وجود داشته باشد، گفت : در استان به موج دیگری از آگاهی رسانی و هشدار دهی نیاز داریم.

او گفت : می‌طلبد در نقاط پرجمعیت و بحرانی ورود داشته و اطلاع رسانی لازم انجام شود تا مردم هشدار‌ها را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شاید با از سرگیری برخی فعالیت‌ها این تصور بوجود آمده باشد که ویروس ضعیف شده و جامعه بی تفاوت شده باشد، اما ویروس کرونا همچنان خطرناک است و مردم باید هوشیار باشند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اطلاع رسانی و آموزش به مردم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها ادامه داد: هر دستگاه و نهادی مکلف به نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حیطه مسئولیتی خود است.

الهی تبار بر لزوم نظارت اداره کل ورزش و جوانان بر سالن‌های ورزشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن تاکید کرد.

او در مورد تجمع در آرامستان‌ها گفت: در مورد آرامستان‌ها و عزاداری‌ها باید به مردم هشدار داد و اطلاع رسانی شود، چرا که این تجمعات در استان خطرآفرین است.

او با اشاره به ازدحام در مرکز تعویض پلاک، افزود: وضعیت مرکز شماره گذاری نگران کننده است و نیروی انتظامی باید فکری به حال تجمع افراد در این مرکز بکند.

الهی تبار با بیان اینکه اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف باید بر وضعیت پاساژ‌های عمومی و روزبازار‌ها نظارت داشته باشند ادامه داد: مدیریت ارتباطات زیرساخت نیز راهکاری برای کاهش از ازدحام جمعیت در مراکز پیشخوان فراهم کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر اطلاع رسانی در خصوص خطرات کرونا به مردم، افزود: رسانه‌ها و صداو سیما با استفاده از محتوای اخذ شده از دانشگاه علوم پزشکی به جامعه آگاهی رسانی کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه