Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:40:00 GMT

تازه‌ترین آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۷۲۸

تازه‌ترین آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۲۹۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۷۱ هزار و ۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۴۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳ هزار و ۲۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۸۱۶ هزار و ۸۲۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۰۵ هزار و ۵۵۷ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد با افزایش ۳۱ هزار و ۶۲۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۹۹ هزار و ۹۶۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۸ هزار و ۸۴۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۹۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۹۶ هزار و ۵۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴ هزار و ۵۵۵ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به‌ترتیب با ۲۸۶ هزار و ۳۰۸, ۲۷۲ هزار و ۸۲۶, ۲۳۲ هزار و ۶۶۴, ۱۸۸ هزار و ۶۲۵ و ۱۸۳ هزار و ۲۹۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ترکیه (با ۱۸۲ هزار و ۱۴۳ مبتلا) و هند (با ۱۶۳ هزار و ۱۰۳ مبتلا) نیز به ترتیب در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز، کشور‌های آمریکا، اسپانیا و برزیل به‌ترتیب با ۵۳۵ هزار و ۲۳۸, ۲۰۵ هزار و ۳۷۱ و ۱۹۶ هزار و ۹۵۸ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی ویروس کرونا ابتلا به کرونا کشورهای جهان مبتلایان آمار جدول محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز سیروس مشفقی دست داده اند جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک